fbpx
Metodyka nauczania

wydruki 3d uczniów

  • Kursy prowadzone są w małych grupach (4-osobowych), a nauka składa się w 95% z praktyki i w 5% z teorii.

     

  • Nauczamy w obszarze technologii, które mają największy potencjał rynkowy. Prognozy dla rynków druku 3D, VR i sztucznej inteligencji na najbliższe 10 lat przewidują wielokrotny wzrost wartości - uczestnicy uczą się w dziedzinach, które będą miały ogromne znaczenie w przyszłości.

     

  • Program przygotowany przez ekspertów z firm technologicznych we współpracy ze specjalistami pedagogiki. Uczeń ćwiczy nie tylko umiejętności techniczne i rozwija wyobraźnie przestrzenną, rozwija także zdolność skupienia i staranność.

 

  • Stawiamy na rozwój kreatywności - procesy automatyzacji, robotyzacji i sztucznej inteligencji powodują stopniowy zanik zawodów o powtarzalnym charakterze. O powodzeniu na przyszłym rynku pracy będzie decydować kreatywność.

 

  • Świetna zabawa - mimo że zajęcia mają charakter zdecydowanie edukacyjny, to nasi uczestnicy uwielbiają uczestniczyć w warsztatach. Mamy świadomość, że kluczowym aspektem w efektywnym nauczaniu jest zaszczepienie pasji.

 

  • Program kursów tworzony jest w oparciu o doświadczenie zdobyte w ramach realizacji zamówień dla firm, osób prywatnych, a także przedsięwzięć o wymiarze międzynarodowym.

     

makieta architektoniczna wydrukowana w 3D

Makieta architektoniczna obszarów przemysłowych Opolszczyzny. Zaprojektowana i wydrukowana w 3D. Zamówienie zostało zrealizowane na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki w ramach projektu InduCult2.0

wirtualna galeria obrazów

Wizualizacja architektoniczna projektu galerii obrazów. Obiekt został zaprojektowany pod wirtualną rzeczywistość. Dzięki temu zwiedzanie galerii jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie w okularach VR.


Konkretne umiejętności po ukończeniu kursu

KURS PODSTAWOWY

  • Poznanie podstawowych narzędzi szkicu 2D oraz podstawowych funkcji przestrzennych
  • Eksportowanie modelu do pliku stl. Cięcie modelu przy użyciu slicer’a.
  • Funkcja wyciągnięcia przez obrót, tworzenie rur, cięcie ciał płaszczyznami, wprowadzanie grafiki do oprogramowania
  • Tworzenie modelu z wykorzystaniem rzutów prostopadłych 
    Konstrukcje podporowe, zjawiska mostkowania i samopodparcia
  • Przegrywanie plików na kartę SD, uruchomienie procesu druku, zmiana materiału, zdejmowanie wydruku ze stołu roboczego.
  • Importowanie modeli 3D z baz internetowych. Transformacja i łączenie modeli 
  • Budowa łożyska drukowanego w 3D i klamry zatrzaskowej
  • Relacje między formą a właściwościami elastycznymi materiałów drukarskich
  • Tworzenie geometrii umożliwiającej transformacje liniowe elementów modelu 

KURS ŚREDNIOZAAWANSOWANY

  • Budowa kopuł geodezyjnych 
    Projektowanie z wykorzystaniem analizy przekroju
  • Drukowanie obrotowych osi pojazdu w pojedynczym procesie
  • Zaawansowane narzędzia generowania podpór, sterowanie parametrami druku. Dobór materiałów.
  • Generowanie trójwymiarowego modelu dowolnego obszaru świata
  • Tworzenie mechanizmów zębatych
  • Skanowanie 3D
  • Odlewanie próżniowe
  • Budowa połączeń kulowych 
  • Tworzenie zawiasów w układzie pionowym
  • Projektowanie z wykorzystaniem wizualizacji przestrzennych
  • Modelowania geometrii organicznych
  • Tworzenie gwintów

KURS ZAAWANSOWANY

  • Rekonstrukcja figur na podstawie grafiki
    Obróbka skanów 3D
  • Modelowanie wnętrza i tworzenie wizualizacji przestrzennych
  • Podstawy programu do wirtualnej rzeczywistości
  • Projektowanie hybrydowe
  • Modelowanie geometrii organicznej w oparciu o skan 3D
  • Tworzenie struktur ażurowych
  • Tworzenie przestrzennego układu zębatek
  • Tworzenie animacji